عقرب 17, 1401 21:16 Asia/Kabul
  • تمدید اعتبار برگه های 6 ماهه جدید سرشماری اتباع خارجی در ایران

اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت داخله/کشور ایران با نشر اطلاعیه‌ای اظهارداشت که برگه‌های سرشماری صادر شده با اعتبار ۶ ماه به مدت سه ماه ۳ دیگر دارای اعتبار است.

به گزارش تلویزیون سحر افغانستان، اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی وزارت داخله/کشور جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه اعلام کرد که «به اطلاع کلیه اتباع خارجی که در طرح های بازشماری و شناسایی جدید شرکت کرده اند، می رساند اعتبار برگه های تردد صادره در راستای «روند آماده سازی حمایت مشروط» از تاریخ ۱۴۰۱/۷/۳۰ به مدت سه ماه تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۳۰ تمدید شد. 

همچنین این اداره آن تعداد مهاجرینی را که در مناطق ممنوعه حضور دارند و اقدام به جابجای در مناطق غیر ممنوعه نکرده‌اند، غیر قانونی دانسته که باید ایران را ترک کنند.

بیشتر بخوانید:

مهاجرین افغانستانی شرکت کننده در طرح سرشماری بزودی تعیین تکلیف می شوند

عدم شرکت 35 درصدی در طرح سرشماری/بازگشت مهاجرین به افغانستان فزایش یافته است

در این اطلاعیه همچنین آمده است: «اتباع شناسایی شده  در مناطق ممنوعه که نسبت به ثبت درخواست جابجایی به مناطق غیر ممنوعه در مهلت مقرر (۱۴۰۱/۷/۲۵) اقدام نکرده اند. اتباعی که در مناطق غیرممنوعه شناسایی شده ولی در سایر مناطق غیر از محل شناسایی (غیرممنوعه و یا ممنوعه) حضور دارند و اتباعی که در چند محل(ممنوعه و غیر ممنوعه) شناسایی شده ولی فعلاً در مناطق ممنوعه حضور دارند؛ هرچند دارای برگه تردد منطقه غیرممنوعه نیز باشند؛ همه‌ی این دسته از اتباع حضور شان در ایران غیر قانونی بوده و از کشور طرد می‌شوند».

تگ