واکنش وزارت خارجه ایران به قطعنامه شورای حکام
https://af.sahartv.ir/news/world-i47751-واکنش_وزارت_خارجه_ایران_به_قطعنامه_شورای_حکام
وزارت خارجه ایران با انتشار بیانیه‌ای، قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز این کشور را غیرقانونی خواند، و این اقدام را استفاده ابزاری از آژانس برای اعمال فشار سیاسی توصیف کرد.
(last modified 2025-11-21T10:05:57+00:00 )
عقرب 30, 1404 14:34 Asia/Kabul

وزارت خارجه ایران با انتشار بیانیه‌ای، قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز این کشور را غیرقانونی خواند، و این اقدام را استفاده ابزاری از آژانس برای اعمال فشار سیاسی توصیف کرد.