حوت 08, 1402 16:35 Asia/Kabul
  • میراحمدی: در روز انتخابات مرزهای رسمی ایران باز است/ هیچ نگرانی امنیتی وجود ندارد

رئیس ستاد امنیت انتخابات با بیان اینکه هیچ نگرانی امنیتی برای برگزاری انتخابات وجود ندارد، گفت: مرزهای رسمی کشور برای مبادلات تجاری و مسافری باز خواهد بود و هیچ گونه محدودیتی برای تردد در این‌مرزها وجود ندارد.

سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ایران پس از بازدید از "مرز شلمچه و چذابه‌ در خوزستان گفت: در روز یازدهم اسفند ماه که انشاالله با حماسه باشکوه حضور مردم در پای صندوق رای مواجه هستیم، مرز های رسمی کشور برای مبادلات تجاری و مسافری باز خواهد بود و هیچ گونه محدودیتی برای تردد در این‌مرز ها وجود ندارد و هیچ خللی هم در انجام فعالیت های تجاری و رفت و آمدهای مسافرین عزیز ایرانی و عراقی رخ نخواهد داد.

رئیس ستاد امنیت انتخابات در ادامه بیان کرد: برخی کشور ها در هنگام برگزاری انتخابات معمولا مرز های خود را مسدود می‌کنند ولی ما چنین محدودیتی را قائل نخواهیم بود و انشاالله انتخابات در امنیت کامل برگزار خواهد شد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور همچنان گفت: در موضوع امنیت انتخابات هیچ نگرانی خاصی نداریم و اشراف کامل و خوبی وجود دارد. آنچه که دشمنان بر روی آن تمرکز دارد این است که مردم را از انجام این عمل صالح پشیمان و دلسرد کنند ولی گزارشات و نظر سنجی و افکار سنجی ها بیانگر اراده ملت ایران برای حضور در حماسه باشکوه انتخابات است.

 

تگ