• با شریک عاطفی سواستفاده گر چه کنیم؟

    با شریک عاطفی سواستفاده گر چه کنیم؟

    دلو 14, 1402 11:53

    شاید در بین اطرافیان خود شخصی را دیده باشید که در یک رابطه عاطفی قرار دارد که از وی سواستفاده میشود. چرا این قسم افراد این نوع روابط را رها نمیکنند؟ آیا ترک این رابطه ها امکان پذیر است؟ چه آسیب هایی ممکن است به شخص وارد شود؟ در این پادکست بشنوید.

  • نکاتی برای همسرداری؛ آقایان بشنوند!

    نکاتی برای همسرداری؛ آقایان بشنوند!

    جدی 27, 1402 11:05

    رابطه‌ی زناشویی چیزی است که نیاز به رشد و تغییر دارد و باید روی آن کار کنید. در این پادکست، می‌خواهیم اصول همسرداری و مهمترین‌ چیزی را که در مورد «یک شوهر خوب شدن» لازم است برای‌تان بگوییم

  • تفاوت سنی مرد و زن در یک رابطه عاطفی

    تفاوت سنی مرد و زن در یک رابطه عاطفی

    جدی 17, 1402 10:23

    معمولا درباره ازدواجی که زن بزرگتر از مرد است، اختلاف‌نظرهایی وجود دارد. برخی فکر می‌کنند این کار نوعی سنت شکنی غلط است و برخی دیگر معتقدند که در موضوع ازدواج سن فقط یک عدد است و بعضی از ارزشها از سن مهم‌ترند. شما جزو کدام دسته‌اید؟

  • جملاتی که نباید به یک مادر تنها بگویید!

    جملاتی که نباید به یک مادر تنها بگویید!

    اسد 11, 1402 15:49

    یکی از مهم‌ترین تغییرات جامعه در چند دهه گذشته ‏افزایش پدیده «والدین تنها» بوده است. فارغ از جنسیت والدین تنها، اموری مانند تربیت فرزندان، رسیدگی به امور خانه و حفظ زندگی اجتماعی سالم چالش بزرگی است که ‏کمتر کسی می‌تواند از عهده انجامش برآید. بسیاری از ما این کار مهم را نادیده می‌گیریم یا به آن بی‌توجهیم. در این پادکست لیستی از جملاتی که نباید به والدین تنها بگویید اماده کرده ایم.

  • اګر یک مادر شاغل هستید بشنوید!

    اګر یک مادر شاغل هستید بشنوید!

    سرطان 29, 1402 14:10

    برای مادران شاغل، ایجاد تعادل بین کار و خانواده کار ساده‌ای نیست! مادرانی که کار تمام‌وقت دارند خیلی وقت‌ها احساس گناه می‌کنند؛ چون نمی‌توانند آن‌طور که می‌خواهند به خانواده‌شان رسیدگی کنند. در این پادکست به شما می‌گوییم که چطور به‌عنوان مادری شاغل، بین کار و خانواده تعادل برقرار کنید.

  • چقدر برای تغییر همسر تلاش کنیم؟

    چقدر برای تغییر همسر تلاش کنیم؟

    سرطان 21, 1402 15:48

    اینکه عشق چشم آدم را روی عیب‌های طرف مقابل می‌بندد، تعبیر درستی نیست. ما عیب‌ها را می‌بینیم، اما به‌طرز معجزه‌آسایی معتقدیم که قدرت تغییر شریک عاطفی خود را داریم و به‌مرور عیب‌هایش را برطرف می‌کنیم! در این پادکست قصد داریم درباره این صحبت کنیم که تلاش برای تغییر همسر تا کجا منطقی است ؟

  • پایداری یک رابطه عاطفی

    پایداری یک رابطه عاطفی

    جوزا 27, 1402 12:10

    در بررسی‌ها مشخص شده، توسعه‌ی شخصی می‌تواند کیفیت روابط زوجین را بهبود ببخشد و از احتمال خیانت همسر در یک رابطه عاشقانه بکاهد. در این پادکست به بررسی رابطه توسعه شخصی و رضایت از رابطه خواهیم پرداخت و خواهیم گفت چگونه می‌توانید رابطه تان را پایداری ببخشین و احتمال خیانت همسر را کاهش دهید.

  • دلایل شکست یک رابطه عاطفی

    دلایل شکست یک رابطه عاطفی

    ثور 21, 1402 12:01

    بسیاری از روابط عاطفی نزدیک، پس از مدتی با شکست مواجه می‌شوند و تلخی و تضاد به آنها راه پیدا می‌کند. اما چرا برخی از روابط به شکست می‌انجامد و زوج‌ها به بن‌بست می‌رسند؟

  • تعادل بین کار و زندگی برای زنان شاغل

    تعادل بین کار و زندگی برای زنان شاغل

    ثور 14, 1402 08:30

    برای زنان شاغل ایجاد تعادل بین کار و خانه کار سختی است و بسیاری از آنها احساس گناه دارند چرا که فکر میکنند نمیتوانند آنطور که باید به خانواده خود رسیدگی کنند.

  • افسردگی بعد از ازدواج

    افسردگی بعد از ازدواج

    ثور 07, 1402 11:11

    به‌‌تازگی ازدواج کرده‌اید و احساس می‌کنید زودرنج یا ناامید شده‌اید؟ اینها ممکن است نشانه‌های افسردگی پس از ازدواج باشند، اما نگران نباشید چون با اقداماتی می‌توانید آن را مهار کنید