• قصه آدم خان و درخانی

    قصه آدم خان و درخانی

    اسد 09, 1402 15:28

    روایات و قصه های تاریخی بخش جدایی ناپذیر از فرهنگ یک جامعه هستند. در این پادکست به روایت این داستانها و قصه ها میپردازیم.

  • افسانه شاهزاده شرور

    افسانه شاهزاده شرور

    سرطان 04, 1402 12:11

    روایات و قصه های تاریخی بخش جدایی ناپذیر از فرهنگ یک جامعه هستند. در این پادکست به روایت این داستانها و قصه ها میپردازیم.

  • قصه شاه نادان

    قصه شاه نادان

    ثور 24, 1402 09:29

    روایات و قصه های تاریخی بخش جدایی ناپذیر از فرهنگ یک جامعه هستند. در این پادکست به روایت این داستانها و قصه ها میپردازیم.در این قسمت یکی از افسانه های ازبکستان را میشنوید.

  • آیا خیاط به تار دست یافت؟

    آیا خیاط به تار دست یافت؟

    ثور 10, 1402 15:31

    روایات و قصه های تاریخی بخش جدایی ناپذیر از فرهنگ یک جامعه هستند. در این پادکست به روایت این داستانها و قصه ها میپردازیم.در این قسمت یکی از افسانه های کشور ایرلند را میشنوید.

  • افسانه بچه خرگوش

    افسانه بچه خرگوش

    حمل 27, 1402 09:11

    روایات و قصه های تاریخی بخش جدایی ناپذیر از فرهنگ یک جامعه هستند. در این پادکست به روایت این داستانها و قصه ها میپردازیم.در این قسمت یکی از افسانه های سرخپوستان را میشنوید.

  • افسانه ی اوراشیما

    افسانه ی اوراشیما

    حمل 20, 1402 10:12

    روایات و قصه های تاریخی بخش جدایی ناپذیر از فرهنگ یک جامعه هستند. در این پادکست به روایت این داستانها و قصه ها میپردازیم.در این قسمت یکی از افسانه های کشور جاپان را میشنوید.

  • قصه های مثنوی: موسی و چوپان

    قصه های مثنوی: موسی و چوپان

    حمل 09, 1402 15:16

    مثنوی از شش کتاب که به آنها دفتر گفته میشود تشکیل شده و مولانا تمام آنها را به کل شعر سروده است. وی نظرات و نصایح خود را لابلای این داستانها بیان میکند. دراین قسمت داستان موسی و چوپان را میشنوید

  • قصه صلصال و شهمامه

    قصه صلصال و شهمامه

    حوت 28, 1401 12:16

    روایات و قصه های تاریخی بخش جدایی ناپذیر از فرهنگ یک جامعه هستند. در این پادکست به روایت این داستانها و قصه ها میپردازیم. این قسمت: صلصال و شهمامه عاشق و معشوق بامیان

  • قصه های مثنوی: طوطی و تاجر

    قصه های مثنوی: طوطی و تاجر

    حوت 15, 1401 20:08

    مثنوی از شش کتاب که به آنها دفتر گفته میشود تشکیل شده و مولانا تمام آنها را به کل شعر سروده است. وی نظرات و نصایح خود را لابلای این داستانها بیان میکند.در این قسمت از پادکست قصه های مثنوی داستان طوطی و مرد تاجر را میشنوین