• حضور ناشران خارجی در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب ایران

    حضور ناشران خارجی در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب ایران

    ثور 20, 1403 18:16

    نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که سی و پنجمین دوره اش روز گذشته با حضور بیش از شصت ناشر خارجی آغاز به کار کرد، به بستری مناسب برای تبادل، علم، فرهنگ، تاریخ و ادبیات کشورهای جهان تبدیل شده است.

  • شهادت 60 فلسطینی در حملات ارتش صهیونیستی طی شبانه روز گذشته

    شهادت 60 فلسطینی در حملات ارتش صهیونیستی طی شبانه روز گذشته

    ثور 20, 1403 18:03

    تشدید حملات ارتش رژیم صهیونیستی به رفح در دوصد و شانزدهمین روز آغاز تهاجم به غزه، نگرانی های بین المللی را به دنبال داشته است. سازمان داکتران بدون مرز نگرانی شدید خود را از وضعیت بحرانی تامین غذا و دارو برای ساکنین این منطقه اعلام کرده است

  • تشدید حملات به غزه در آستانه تهاجم اشغالگران به رفح

    تشدید حملات به غزه در آستانه تهاجم اشغالگران به رفح

    ثور 19, 1403 18:36

    همزمان با دو صدو پانزدهمین روز از تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه، سی و پنج فلسطینی در حملات شبانه روز گذشته اشغالگران به شهادت رسیده اند. این درحالیست که با وجود مخالفت های بین المللی، کابینه جنگ رژیم صهیونیستی با اشغال گذرگاه رفح، برای تهاجم زمینی به این شهر آماده می شود.

  • آغاز حملات زمینی رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب غزه

    آغاز حملات زمینی رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب غزه

    ثور 18, 1403 18:46

    رژیم صهیونیستی شب گذشته حملات خود را به پرتراکم ترین نقطه غزه یعنی رفح آغاز کرد، جاییکه یک ونیم میلیون آواره حملات هفت ماهه رژیم صهیونیستی به غزه در آنجا پناه گرفته اند . همزمان با حملات ارتش رژیم صهیونیستی به رفح صندوق کودکان سازمان ملل هشدار داده؛ شش صد هزار کودک دراین منطقه جایی برای پناه گرفتن ندارند.

  •  تاکید رهبر ایران برضرورت برائت از رژیم صهیونیستی در فریضه حج

    تاکید رهبر ایران برضرورت برائت از رژیم صهیونیستی در فریضه حج

    ثور 17, 1403 18:52

    آیت الله خامنه ای رهبرانقلاب اسلامی ایران در دیدار با شماری از مسئولین حج و زائران خانه خدا با تاکید بر اهمیت وحدت در مراسم حج بیان داشتند که عبور و دوری از مسائل تفرقه انگیز، مخصوص ایام حج نیست و در آیات متعدد قرآن بر وحدت مسلمانان جهان تاکید شده است .

  • اعتراف عالی ترین مقام نظامی صهیونیست به شکست در غزه

    اعتراف عالی ترین مقام نظامی صهیونیست به شکست در غزه

    ثور 16, 1403 18:45

    با گذشت دوصدودوازده روز از حملات رژیم صهیونیستی به غزه ؛حالا عالی ترین مقامات نظامی این رژیم به شکست ارتش این رژیم در غزه اعتراف می کنند .

  • هشدارمقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی درباره حمله به رفح

    هشدارمقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی درباره حمله به رفح

    ثور 17, 1403 18:55

    در دوصدوسیزدهمین روز از جنایت صهیونیست ها در غزه مبارزین فلسطینی با انجام عملیات مشترک بر علیه اشغالگران خسارات فراوانی بر آنها وارد کردند.با تحرکات رژیم صهیونیستی به منظور حمله بر رفح گروه های فلسطینی هشدار دادند که با حمله بر رفح در هر سطحی مذاکرات را متوقف خواهند کرد.

  • افزایش نرخ بیکاری در غزه پس از حملات رژیم صهیونیستی

    افزایش نرخ بیکاری در غزه پس از حملات رژیم صهیونیستی

    ثور 12, 1403 18:58

    اتحادیه کارگران فلسطینی به مناسبت روز جهانی کارگر طی بیانیه ای گفته است؛ از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون بیش از دوصدوسی وپنج هزار کارگر فلسطینی بیکار شده اند.

  • تداوم نسل کشی فلسطینیان و جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه

    تداوم نسل کشی فلسطینیان و جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه

    ثور 11, 1403 19:00

    با گذشت دو صد و هفت روز از تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه، دیوان بین المللی لاهه جنایات نتانیاهو و رژیم صهیونیستی را مورد پیگیری قرار داده است. با قدرت گرفتن احتمال صدور حکم دستگیری نتانیاهو از سوی این دیوان، امریکا در تلاش از است تا از صدور این حکم جلوگیری کند.

  • دیپلماسی اروپا وامریکا در خدمت جنایت های رژیم صهیونیستی

    دیپلماسی اروپا وامریکا در خدمت جنایت های رژیم صهیونیستی

    ثور 10, 1403 18:58

    کشورهای غربی با گذشت دوصدوشش روز از جنایات رژیم صهیونیستی، پس از آنکه نتوانستند در میدان نظامی به اهداف خود در کمک به رژیم صهیونیستی برسند، حالا توان دیپلماسی شان را به کار گرفته اند تا بتوانند این رژیم را از بحرانی که خودْ علت آن هستند، خارج بسازند.