• تداوم حمایت ارتش یمن از مردم غزه

    تداوم حمایت ارتش یمن از مردم غزه

    ثور 15, 1403 19:13

    دولت نجات ملی یمن با برگزاری تجمع گسترده مردمی در شهرهای مختلف این کشور اعلام کرد که مرحله چهارم تشدید عملیات های خود علیه رژیم صهیونیستی را شروع خواهند کرد. براین اساس تمام کشتی های مرتبط با رژیم صهیونیستی بدون درنظر گرفتن ملیت آنها؛ توسط ارتش یمن هدف گرفته می شوند.

  • افزایش نرخ بیکاری در غزه پس از حملات رژیم صهیونیستی

    افزایش نرخ بیکاری در غزه پس از حملات رژیم صهیونیستی

    ثور 12, 1403 18:58

    اتحادیه کارگران فلسطینی به مناسبت روز جهانی کارگر طی بیانیه ای گفته است؛ از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون بیش از دوصدوسی وپنج هزار کارگر فلسطینی بیکار شده اند.

  • غزه مسئله اول افکار عامه جهان

    غزه مسئله اول افکار عامه جهان

    ثور 12, 1403 18:53

    رهبر انقلاب اسلام ایران در دیدار با شماری از معلمان این کشور؛ مسئله غزه را مسئله اول جهان دانستند ایشان با اشاره به اعترضات جهانی به جنایات رژیم صهیونیستی در کشورهای مختلف گفتند این اتفاقات نشان می دهند افکار جهان به مسئله غزه حساس هستند.

  • حمایت دانشجویان هرات از اعتراضات دانشجویان امریکا

    حمایت دانشجویان هرات از اعتراضات دانشجویان امریکا

    ثور 10, 1403 18:57

    اختصاصی – به گزارش یحیی فولادی از ولایت هرات؛ دانشجویان و استادان دانشگاه در ولایت هرات ضمن حمایت از معترضان در دانشگاههای آمریکا، برخورد وحشیانه پولیس این کشور را محکوم کردند. آنان میگویند شعارهای حقوق بشری آمریکا با چنین حوادثی تو خالی از آب در آمده و به خاطر اسرائیل حتی ارزش های انسانی را هم زیر پا گذاشته است.

  • ادامه اعتراضات دانشجویان امریکا در حمایت از مردم غزه

    ادامه اعتراضات دانشجویان امریکا در حمایت از مردم غزه

    ثور 10, 1403 18:52

    در ادامه اعتراضات دانشجویان و اساتید دانشگاه های سراسری امریکا به حمایت از مردم غزه و مخالفت با سیاست های حمایتگرایانه دولت امریکا از رژیم صهیونیستی؛ شماری از دانشگاهیان کشورهای مختلف به شمول ایران در تجمع های اعتراضی از این اقدام حمایت کردند.

  • 204روز جنایت صهیونیست ها در غزه

    204روز جنایت صهیونیست ها در غزه

    ثور 08, 1403 19:04

    در دوصدو چهارمین روز از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه آمار شهدا به سی وچهار هزار وچهارصد نفر رسید از طرف دیگر کمیته امور اسیران فلسطین اعلام کرده که نزدیک به هشت ونیم هزار فلسطینی بعد ازحمله‌ی رژیم صهیونیستی به غزه بازداشت شده اند. همچنین در ادامه حمایت از ملت فلسطین و مردم غزه بندر حیفا در سرزمین های اشغالی هدف حملات پهبادی مقاومت اسلامی عراق قرارگرفت

  • ادامه حملات صهیونیست ها در غزه

    ادامه حملات صهیونیست ها در غزه

    ثور 01, 1403 18:48

    بر اساس گزارش های واصله، صبح امروز نیز حملات رژیم صهیونیستی از زمین و هوا به غزه ادامه یافته و باعث شهادت چندین غیرنظامی در این منطقه شده است.

  • شهادت دستکم 56 فلسطینی در تهاجمات ارتش صهیونیستی به نوار غزه

    شهادت دستکم 56 فلسطینی در تهاجمات ارتش صهیونیستی به نوار غزه

    حمل 29, 1403 19:50

    در پی حملات ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه طی شبانه روز گذشته دستکم پنجاه و شش فلسطینی به شهادت رسیده است. در همین حال حزب الله لبنان نیز اعلام کرده که یک مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در حومه مرکز رامیا با موشک و توپخانه زیر آتش گرفته است.

  • درگیری شدید میان مبارزان فلسطینی و نیروهای اشغالگر صهیونستی

    درگیری شدید میان مبارزان فلسطینی و نیروهای اشغالگر صهیونستی

    حمل 20, 1403 15:06

    منابع خبری از درگیری شدید میان مبارزان فلسطینی و نیروهای اشغالگر در مناطق مختلف کرانه باختری خبر داده اند.

  • تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری

    تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری

    حمل 16, 1403 19:34

    در حالیکه جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه ادامه دارد، صهیونیست به کرانه باختری حمله کرده و شمار زیاد از جوانان فلسطینی را بازداشت کرده اند، بر اساس آخرین آمار ها تاکنون بیش از هشت هزار فلسطینی در کرانه باختری به اسارت گرفته شده اند.