• دوصدو نوزده روز جنایت در غزه

    دوصدو نوزده روز جنایت در غزه

    ثور 23, 1403 18:38

    جنگ در غزه در حالی وارد دوصد ونوزدهمین روز خود شده که بمباران مناطق شمالی و مرکز غزه تشدید شده و آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای فلسطینیان (آنروا) امروز گزارش داد که تاکنون تنها سه صد هزار فلسطینی از این منطقه گریخته‌اند.

  • تشدید حملات به غزه در آستانه تهاجم اشغالگران به رفح

    تشدید حملات به غزه در آستانه تهاجم اشغالگران به رفح

    ثور 19, 1403 18:36

    همزمان با دو صدو پانزدهمین روز از تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه، سی و پنج فلسطینی در حملات شبانه روز گذشته اشغالگران به شهادت رسیده اند. این درحالیست که با وجود مخالفت های بین المللی، کابینه جنگ رژیم صهیونیستی با اشغال گذرگاه رفح، برای تهاجم زمینی به این شهر آماده می شود.

  • افزایش نرخ بیکاری در غزه پس از حملات رژیم صهیونیستی

    افزایش نرخ بیکاری در غزه پس از حملات رژیم صهیونیستی

    ثور 12, 1403 18:58

    اتحادیه کارگران فلسطینی به مناسبت روز جهانی کارگر طی بیانیه ای گفته است؛ از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون بیش از دوصدوسی وپنج هزار کارگر فلسطینی بیکار شده اند.

  • غزه مسئله اول افکار عامه جهان

    غزه مسئله اول افکار عامه جهان

    ثور 12, 1403 18:53

    رهبر انقلاب اسلام ایران در دیدار با شماری از معلمان این کشور؛ مسئله غزه را مسئله اول جهان دانستند ایشان با اشاره به اعترضات جهانی به جنایات رژیم صهیونیستی در کشورهای مختلف گفتند این اتفاقات نشان می دهند افکار جهان به مسئله غزه حساس هستند.

  • 204روز جنایت صهیونیست ها در غزه

    204روز جنایت صهیونیست ها در غزه

    ثور 08, 1403 19:04

    در دوصدو چهارمین روز از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه آمار شهدا به سی وچهار هزار وچهارصد نفر رسید از طرف دیگر کمیته امور اسیران فلسطین اعلام کرده که نزدیک به هشت ونیم هزار فلسطینی بعد ازحمله‌ی رژیم صهیونیستی به غزه بازداشت شده اند. همچنین در ادامه حمایت از ملت فلسطین و مردم غزه بندر حیفا در سرزمین های اشغالی هدف حملات پهبادی مقاومت اسلامی عراق قرارگرفت

  • ادامه حملات صهیونیست ها در غزه

    ادامه حملات صهیونیست ها در غزه

    ثور 01, 1403 18:48

    بر اساس گزارش های واصله، صبح امروز نیز حملات رژیم صهیونیستی از زمین و هوا به غزه ادامه یافته و باعث شهادت چندین غیرنظامی در این منطقه شده است.

  • شهادت دستکم 56 فلسطینی در تهاجمات ارتش صهیونیستی به نوار غزه

    شهادت دستکم 56 فلسطینی در تهاجمات ارتش صهیونیستی به نوار غزه

    حمل 29, 1403 19:50

    در پی حملات ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه طی شبانه روز گذشته دستکم پنجاه و شش فلسطینی به شهادت رسیده است. در همین حال حزب الله لبنان نیز اعلام کرده که یک مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در حومه مرکز رامیا با موشک و توپخانه زیر آتش گرفته است.

  • 189 روز جنگ در نوار غزه

    189 روز جنگ در نوار غزه

    حمل 24, 1403 18:32

    اشغالگران صهیونیست در یکصد و هشتاد و نه روز طوفان الاقصی به جنگ وحشیانه علیه نوار غزه ادامه می دهند که در تازه ترین جنایت در حمله به یک منزل مسکونی بیست و پنج نفر شهید شدند، با احتساب شهدای جدید و بنابر آمار وزارت صحت فلسطین شمار شهدا در باریکه غزه به بیش از سی و سه هزار و شش صد نفر افزایش یافته است.

  • تداوم حملات رژیم صهیونیستی به نواز غزه همزمان با عید فطر

    تداوم حملات رژیم صهیونیستی به نواز غزه همزمان با عید فطر

    حمل 22, 1403 19:49

    حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه همزمان با عید فطر نیز ادامه داشته است. در بمباران شب گذشته جنگنده های صهیونیست در اردوگاه النصیرات دستکم چهارده فلسطینی به شهادت رسیده اند.

  • درگیری شدید میان مبارزان فلسطینی و نیروهای اشغالگر صهیونستی

    درگیری شدید میان مبارزان فلسطینی و نیروهای اشغالگر صهیونستی

    حمل 20, 1403 15:06

    منابع خبری از درگیری شدید میان مبارزان فلسطینی و نیروهای اشغالگر در مناطق مختلف کرانه باختری خبر داده اند.