• تشدید حملات به غزه در آستانه تهاجم اشغالگران به رفح

    تشدید حملات به غزه در آستانه تهاجم اشغالگران به رفح

    ثور 19, 1403 18:36

    همزمان با دو صدو پانزدهمین روز از تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه، سی و پنج فلسطینی در حملات شبانه روز گذشته اشغالگران به شهادت رسیده اند. این درحالیست که با وجود مخالفت های بین المللی، کابینه جنگ رژیم صهیونیستی با اشغال گذرگاه رفح، برای تهاجم زمینی به این شهر آماده می شود.

  • 190 روز جنایت صهیونیست ها در غزه

    190 روز جنایت صهیونیست ها در غزه

    حمل 25, 1403 19:02

    جنایات صهیونیست ها در غزه همچنان ادامه دارد از طرف دیگر درگیری ها بین اشغالگران و مبارزین فلسطینی در کرانه باختری افزایش یافته است. صهیونیست های مسلح شب گذشته با کمک نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به بهانه مفقود شدن یک صهیونیست به رام الله حمله کردند. در پی این جنایت جنبش حماس در فراخوانی خواهان فعال شدن نیروهای مقاومت در این منطقه شد.

  • 189 روز جنگ در نوار غزه

    189 روز جنگ در نوار غزه

    حمل 24, 1403 18:32

    اشغالگران صهیونیست در یکصد و هشتاد و نه روز طوفان الاقصی به جنگ وحشیانه علیه نوار غزه ادامه می دهند که در تازه ترین جنایت در حمله به یک منزل مسکونی بیست و پنج نفر شهید شدند، با احتساب شهدای جدید و بنابر آمار وزارت صحت فلسطین شمار شهدا در باریکه غزه به بیش از سی و سه هزار و شش صد نفر افزایش یافته است.

  • نگرانی سازمان ملل از بحران انسانی در غزه

    نگرانی سازمان ملل از بحران انسانی در غزه

    حمل 24, 1403 18:26

    با ادامه بحران انسانی در غزه شورای امنیت بیانیه غیر الزام آوری در این زمینه صادر کرده است این در حالی است که در این مدت رژیم صهیونیستی به هیچ بندی از قطعنامه الزام آور شورای امنیت درباره آتش بس فوری در غزه، عمل نکرده است.

  • تداوم حملات رژیم صهیونیستی به نواز غزه همزمان با عید فطر

    تداوم حملات رژیم صهیونیستی به نواز غزه همزمان با عید فطر

    حمل 22, 1403 19:49

    حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه همزمان با عید فطر نیز ادامه داشته است. در بمباران شب گذشته جنگنده های صهیونیست در اردوگاه النصیرات دستکم چهارده فلسطینی به شهادت رسیده اند.

  • درگیری شدید میان مبارزان فلسطینی و نیروهای اشغالگر صهیونستی

    درگیری شدید میان مبارزان فلسطینی و نیروهای اشغالگر صهیونستی

    حمل 20, 1403 15:06

    منابع خبری از درگیری شدید میان مبارزان فلسطینی و نیروهای اشغالگر در مناطق مختلف کرانه باختری خبر داده اند.

  • تداوم جنایات صهیونیست ها در غزه

    تداوم جنایات صهیونیست ها در غزه

    حمل 18, 1403 19:07

    منابع خبری فلسطینی گزارش داده اند که فردا یک هیات از جانب جنبش حماس به منظور مذاکرات آتش بس به قاهره پایتخت مصر سفر می کند همزمان این منابع گفته اند اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به طرف های میانجی در این مذاکرت تاکید کرده است هرگونه توافق باید شامل برقراری آتش بس دائم در غزه شود.

  • احضار سفیران رژیم صهیونستی توسط استرالیا و بریتانیا

    احضار سفیران رژیم صهیونستی توسط استرالیا و بریتانیا

    حمل 15, 1403 14:32

    روزنامه عبری زبان هاآرتص اعلام کرده که استرالیا در پی کشتار کارکنان سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی در نوار غزه، توسط ارتش صهیونیست، سفیر این رژیم را احضار کرده است.

  • یکصد و هفتاد و پنجمین روز جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه

    یکصد و هفتاد و پنجمین روز جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه

    حمل 10, 1403 19:34

    جنگ در غزه امروز جمعه وارد صد و هفتاد و پنجمین روز خود شد، نبردی که در آن، همچنان شفاخانه ها و مراکز درمانی جزو اهداف اصلی اشغالگران صهیونیست به‌شمار می‌رود.

  • اوضاع وخیم بشری در غزه

    اوضاع وخیم بشری در غزه

    حمل 09, 1403 19:25

    دفتر کمک رسانی سازمان ملل در غزه اعلام کرده که بیش از یک میلیون نفر در سوء تغذیه شدید به سر میبرند از طرف دیگر در بیست و چهار ساعت گذشته بیش از یکصدو پنجاه نفر در تجاوزات رژیم صهیونیستی در غزه به شهادت رسیده اند. همزمان مبارزین فلسطینی در واکنش به جنایات اشغالگران در غزه یک موتر شهرک نشینان اشغالگر را در کرانه باختری تیرباران کردند.