میزان 16, 1401 10:50 Asia/Kabul
  • پیروزی پر گل افغانستان در برابر مغولستان

تیم ملی فوتبال نوجوانان افغانستان در نخستین دیدارش در رقابت های راهیابی به جام ملت های زیر 17 سال آسیا، تیم ملی مغولستان را شکست داد.

به گزارش تلویزیون سحر افغانستان، تیم ملی فوتبال نوجوانان افغانستان در نخستین دیدارش در رقابت های گروه H راهیابی به جام ملت‌های زیر 17 سال آسیا، با نتیجه قاطع 5 بر 0 مغولستان را شکست داد.

فدراسیون فوتبال افغانستان امروز شنبه (16 میزان) با نشر اعلامیه‌ای گفت که تیم ملی این کشور در نخستین بازی خود در مسابقات راهیابی جام ملت های زیر 17 سال آسیا با اقتدار پیروز شد.

بر اساس این اعلامیه، ستاره سرخ پوشان افغانستان در این مسابقه "حکیم خان نیازی" بود که موفق شد در نیمه اول با زدن 3 گل در دقایق 22، 33 و 39 هتریک کند.

در این بازی، تیم ملی افغانستان در نیمه دوم نیز دست از حملات خود به روی دروازه حریف نکشید و موفق شد دو بار دیگر، در دقیقه 74 توسط "علی رمضانی" و در دقیقه 89 توسط کاپیتان تیم "علیرضا رحیمی" به گل برسد.

با این وجود، شاگردان یوسف مهندس زاده، گام اول برای صعود به جام ملت های آسیا برداشتند.

گفتنی است که دومین و آخرین بازی افغانستان که تکلیف تیم صدرنشین و صعود کننده از گروه H به جام ملت های زیر 17 سال آسیا را نیز مشخص خواهد کرد، روز یک‌شنبه برابر میزبان گروه یعنی تاجیکستان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

فوتبال انتخابی جام ملتهای زیر 17 سال آسیا

تیم ملی فوتبال زیر 20 سال افغانستان بازی را به فلیپین واگذار کرد

تگ