ثور 05, 1402 12:11 Asia/Kabul
  • بازی تدارکاتی بین تیم های ملی فوتسال افغانستان و ایران

اردوی تیم ملی فوتسال افغانستان از ۱۴ فروردین ماه/حمل در شهر مشهد در دو رده زیر ۲۰ سال و تیم بزرگسال آغاز شده است.

به گزارش تلویزیون سحر افغانستان و به نقل از رادیو دری، مجید مرتضایی سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال افغانستان گفت: در این اردو ۶۰ نفر در دو رده امید و بزرگسال دعوت شدند و درهر بخش ۳۰ نفر انتخاب شدند و پس از ۱۴ روز از بین این افراد ۱۸ نفر در مرحله اول از تیم تدارکاتی تیم ملی افغانستان جدا شدند. در حال حاضر برای تیم زیر ۲۰ سال ۱۵ بازیکن و تیم ملی بزرگسالان ۲۰ بازیکن انتخاب شدند و انتخاب بازیکنان همچنان ادامه دارد .

مجید مرتضایی با اشاره به بازی های تدارکاتی پیش روی این تیم بیان کرد: اولین بازی دوستانه تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال افغانستان ۹ اردیبهشت ماه با تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران در تهران برگزار می شود و در اواخر اردیبهشت ماه در تورنمنت شیراز شرکت می‌کنند و بعد از آن برای بازی های دوستانه وارد کشور لبنان خواهند شد .

وی همچنین در پایان گفت: وضعیت جسمانی و فیزیکی بازیکنان این تیم در شرایط خوبی است و آمادگی لازم برای شرکت در مسابقه های پیشرو رو دارند .

تیم ملی فوتسال افغانستان قرار است پس از شرکت در مسابقات ( کافا یا آسیایی مرکزی در بین ۸ تیم برگزار می شود ) در ۱۰ مهر ماه/ میزان ۱۴۰۲ وارد مسابقات جام ملت‌های آسیا شود .­

تگ