اسد 12, 1401 17:03 Asia/Kabul
  • جزئیات تازه از ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع خارجی فاقد مدرک

اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور ایران نحوه ثبت‌نام دانش‌آموزان فاقد مدرک در مدارس این کشور را اعلام کرد.

به گزارش تلویزیون سحر افغانستان، در اطلاعیه شماره یک اداره امور اتباع  و مهاجرین وزارت کشور ایران درباره نحوه ثبت‌نام دانش‌آموزان فاقد مدرک در مدارس آمده است:

بدینوسیله به اطلاع کلیه اتباع و مهاجرین خارجی فاقد مدرک می‌رساند، جهت ثبت نام فرزندان لازم التعلیم خود در مدارس اقدامات ذیل صورت پذیرد:

الف) طبق بخشنامه آموزشی ابلاغ شده از سوی وزارت آموزش و پرورش، دانش آموزان دارای برگه حمایت تحصیلی سال گذشته (1401-1400) می‌توانند با همان برگه قبلی در واحد آموزشی ثبت نام نمایند.

سپس از ابتدای آبان ماه برای تجدید برگه و دریافت برگه حمایت تحصیلی سال (1402-1401) به منظور اخذ نوبت از اول آبان ماه نشانی  اینترنتی   kanoonnobat.ir مراجعه و برای دریافت برگه سالجاری نوبت دریافت نمایند.

ب) طبق بخشنامه مزبور، دانش‌آموزان دارای برگه حمایت تحصیلی سال گذشته (1401-1400) که مقطع تحصیلی آنها تغییر داشته، می‌بایست برگه حمایت تحصیلی سالجاری(1402-1401) را دریافت نمایند. لذا برای اخذ نوبت از 20 مرداد به نشانی اینترنتی  kanoonnobat.ir مراجعه و نوبت دریافت نمایند.

ج) دانش آموزان متقاضی اول ابتدایی دارای سنین 6 تا 8 سال که در "طرح بازشماری" شرکت نموده اند مشروط به ثبت نام در طرح مذکور برای اخذ نوبت از 20 مرداد به نشانی اینترنتی  kanoonnobat.ir مراجعه و برای تجدید برگه در دفتر تعیین شده نوبت دریافت نمایند.

د) اتباع افغانستانی ثبت نام شده در "طرح سرشماری" که دارای فرزند در سن تحصیلی می باشند به دفاتر کفالت مراجعه نکنند و منتظر ابلاغیه صادره از سوی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور باشند.

انتهای پیام.