جلوگیری از ورود ۳۵ تُن کچالوی فاسد از پاکستان
https://af.sahartv.ir/news/economy-i46226-جلوگیری_از_ورود_۳۵_تُن_کچالوی_فاسد_از_پاکستان
ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت ننگرهار می‌گوید که از واردات ۳۵ تُن کچالوی بی‌کیفیت و فاسد از پاکستان به کشور جلوگیری شده است.
(last modified 2025-09-20T05:40:19+00:00 )
سنبله 29, 1404 10:06 Asia/Kabul
  • جلوگیری از ورود ۳۵ تُن کچالوی فاسد از پاکستان

ریاست زراعت، آبیاری و مالداری ولایت ننگرهار می‌گوید که از واردات ۳۵ تُن کچالوی بی‌کیفیت و فاسد از پاکستان به کشور جلوگیری شده است.

ریاست زراعت ولایت ننگرهار با نشر خبرنامه‌ای می‌گوید که مولوی محمد ولی محسن، رئیس زراعت، آبیاری و مالداری ننگرهار گفته که این کچالوها را هیئت مدیریت قرنطین نباتی این ریاست شناسایی کرده و پس از بررسی دقیق و آزمایش توسط مسوولان قرنطین، به دلیل فاسد و بی ‌کیفیت بودن، مسترد شده‌ است.

وی از تاجران خواست که برای حفظ سلامت شهروندان، محصولات با کیفیت را وارد کشور کنند تا مواد خوراکی سالم و پاک به مردم برسد.