جوزا 06, 1401 16:12 Asia/Kabul
  • ایجاد بزرگترین مرکز تجاری ایران در افغانستان

یک مرکز تجاری و بزرگترین نمایشگاه دائمی کالاهای ایرانی با مجوز رسمی از سازمان توسعه تجارت ایران در شهر کابل برپا می شود.

به گزارش تلویزیون سحر افغانستان، یک مرکز تجاری و نمایشگاه دائمی جمهوری اسلامی ایران با مساحتی بالغ بر ۷ هزار مترمربع تجاری در ۴ طبقه و ۱۱ طبقه اداری مسکونی و ۴هزار و ۲۰۰ متر انبار اختصاصی در موقعیت جغرافیایی مناسب در شهر کابل، به عنوان بزرگترین مرکز مراودات تجاری دو کشور دوست و همسایه، ایران و افغانستان احداث می گردد.

از خدمات این مرکز تجاری می توان به مواردی از جمله همکاری در زمینه تمامی امور گمرک و ترخیص و حمل و نقل کالا، مشاوره حقوقی جهت تنظیم و عقد قراردادها، خدمات نقل و انتقال پول و صرافی، تامین و آموزش نیروی کار بومی متخصص و ایجاد ارتباط با واحدهای متقاضی بدون واسطه، تبلیغات سراسری اعم از تبلیغات تلویزیونی و میدانی جهت برندسازی محصولات ایرانی، فعالیت در جهت جذب سرمایه گذار و اعطای نمایندگی شرکت های تولیدی صنعتی و دانش بنیاد ایرانی به سایر ولایت های افغانستان، دعوت از واحدهای تولیدی صنعتی و تجاری افغانستان از سوی وزارت تجارت و اتاق صنایع و معادن افغانستان برای بازدید پیوسته از مرکز تجاری اشاره کرد.

بدین ترتیب برگزاری بزرگترین نمایشگاه توانمندی های صادراتی با محوریت معرفی فرصت های  مشترک می تواند تحول و شکوفایی بسزایی بر اقتصاد دو کشور داشته باشد.

انتهای پیام.