ثور 22, 1401 13:48 Asia/Kabul
  • استقبال بسیار از ناشران افغانستانی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

حضور ناشران افغانستانی در سی و سومین دوره از بزرگترین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با استقبال زیاد مهاجرین و اقشار مختلف مردم روبرو شده است.

به گزارش تلویزیون سحر افغانستان، افغانستان با داشتن نزدیک به ۱۰ غرفه برای نمایش آثار دانشمندان و نویسندگان این کشور، امسال در بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با استقبال زیاد مهاجرین و مردم روبرو شده است.

سی و سومین دوره از بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که تا آخر هفته آینده ادامه دارد و افغانستان در سال جاری سهم قابل توجهی در این نمایشگاه دارد.

ناشران افغانستانی می گویند که ایران همیشه از مهاجرین افغانستانی میزبانی شایسته ای انجام داده و از هیچ تلاشی برای حضور فعال ناشران افغان دریغ نکرده است.

 «محمد رضا شریعتی» از شرکت کنندگان در این نمایشگاه گفت که سالهاست در بخش بین‌الملل به نمایش کتاب‌های مهمی از آثار دانشمندان افغانستان و کشورهای دیگر می‌پردازیم که علاقه‌مندان زیادی از مهاجرین در ایران و ایرانیان علاقه‌مند به حوزه افغانستان دارد.

وی از میزبانی مهربانانه‌ مردم ایران و ایستادن آنان در شرایط دشوار در کنار مردم افغانستان قدردانی و ابراز امیدواری کرد تا به رجوع به کتاب و تاریخ وفرهنگ مشترک دو کشور در کنار هم با کمال صمیمت زندگی کنند.

انتهای پیام.