تخریب خانه های ساخته شده در املاک دولتی
https://af.sahartv.ir/news/afghanistan-i37319-تخریب_خانه_های_ساخته_شده_در_املاک_دولتی
پرورش زورمندان و تملک املاک دولتی توسط آنان یکی از آثار حضور اشغالگران در افغانستان بود. خانه هایی که با میلیون ها دالر و غصب زمین های دولتی از سوی این زورمندان و در سایه حضور آمریکایی ها در کابل ساخته شده بود هم اکنون در حال تخریب است.
(last modified 2025-07-30T05:24:38+00:00 )
عقرب 01, 1403 15:07 Asia/Kabul

پرورش زورمندان و تملک املاک دولتی توسط آنان یکی از آثار حضور اشغالگران در افغانستان بود. خانه هایی که با میلیون ها دالر و غصب زمین های دولتی از سوی این زورمندان و در سایه حضور آمریکایی ها در کابل ساخته شده بود هم اکنون در حال تخریب است.