سرطان 11, 1401 09:29 Asia/Kabul
  •  طرح تمدید بازشماری اتباع افغانستانی آغاز شد

اتباع افغانستانی که در طرح بازشماری، برگه بازشماری آبی‌رنگ دريافت کرده‌اند جهت اخذ برگه سبز به دفاتر کفالت مراجعه کنند.

اتباع افغانستانی كه در طرح بازشماری شركت كرده اند و برگه بازشماری آبی رنگ دريافت نموده اند؛ می توانند از تاريخ ١٢ تير/سرطان تا ١٤٠١/٠٤/٣١ جهت اخذ برگه سبز (معتبر تا ١٤٠١/٠٧/٣٠) به دفتر كفالتی كه پرونده داشتند، مراجعه نمايند. 

مراجعه کنندگان به موارد ذیل توجه داشته باشند:

۱- یکی از اعضای خانواده به همراه اصل رسیدهای بازشماری(آبی رنگ) و کارت عابربانک می‌تواند جهت اخذ برگه های سبز همه خانوار، به دفتر کفالت مربوطه مراجعه نمايد.

۲- قبل از مراجعه به دفتر كفالت لازم است یکی از اعضای خانوار با به همراه داشتن اصل برگه رسید بازشماری (برگ آبی رنگ) همه خانوار، برای اخذ نوبت به دفتری که برگه بازشماری در آن صادر شده، مراجعه نماید.

۳- افرادی كه برای بازشماری نوبت گرفته بودند و نوبت شان به تعويق افتاده بود؛ طبق تاریخ تعیین شده برای بازشماری به دفتری که نوبت داشته اند مراجعه نمایند.

۴- افرادی كه سابقه شركت در طرح های سرشماری سال های گذشته را دارند و تا کنون موفق به نوبت گیری طرح بازشماری نشده‌اند، برای اخذ نوبت و شرکت در طرح بازشماری یکی از اعضای خانوار با به همراه داشتن رسید برگه سرشماری یا برگه حمایت تحصیلی به دفتر خود مراجعه نمایند.

۵- صدور برگ حمايت تحصيلي فعلا شروع نشده است.

۶- زمان طرح سرشماری به پايان رسيده است و سامانه آن بسته می باشد. افراد بدون مدرك اقامتی و بدون سابقه سرشماری به دفاتر مراجعه نفرمايند.

انتهای پیام

تگ