ابراز نگرانی «ملابرادر» از خطر نابودی حکومت طالبان
https://af.sahartv.ir/news/afghanistan-i3226-ابراز_نگرانی_ملابرادر_از_خطر_نابودی_حکومت_طالبان
معاون نخست وزیر طالبان ضمن ابراز نگرانی از خظر نابودی حکومت طالبان، حفاظت از این حکومت را واجب اعلام کرده است.
(last modified 2025-07-30T05:24:38+00:00 )
جوزا 24, 1401 06:45 Asia/Kabul
  • ابراز نگرانی «ملابرادر» از خطر نابودی حکومت طالبان

معاون نخست وزیر طالبان ضمن ابراز نگرانی از خظر نابودی حکومت طالبان، حفاظت از این حکومت را واجب اعلام کرده است.

به گزارش تلویزیون سحر افغانستان، «ملا عبدالغنی برادر» معاون اقتصادی نخست وزیر طالبان در جریان سفر به ولایت قندهار از مرکز آموزشی منطقه جنوب غرب پلیس، گفت که حفاظت از نظام طالبان مانند جهاد واجب است.

وی افزود که نظام کنونی در نتیجه قربانی‌های بزرگ به وجود آمده و حفاظت از آن مانند جهاد واجب است.

ملابرادر همچنین به نیروهای حکومت طالبان تاَکید کرد که به بزرگان احترام و بر کودکان شفقت داشته باشند.

معاون اقتصادی نخست وزیر طالبان اظهارداشت که مسولین حکومت طالبان، خانوادۀ‌های کشته های این گروه را نباید فراموش کنند و تا حد امکان باید برای رفع نیازمندی‌های آنان تلاش صورت گیرد.

انتهای پیام.