عقرب 25, 1402 09:38 Asia/Kabul
  • تیم ملی فوتبال افغانستان امروز به مصاف تیم قطر می‌رود

تیم‌های ملی فوتبال افغانستان و قطر امروز پنجشنبه در ورزشگاه بین المللی خلیفه در شهر دوحه مقابل هم به میدان میروند.

فدراسیون فوتبال افغانستان گزارش داده است که تیم ملی فوتبال افغانستان آماده مسابقه در برابر تیم ملی فوتبال قطر است.

این مسابقه در چهارچوب دور دوم مقدماتی جام جهانی فوتبال برای سال ۲۰۲۶ امروز پنجشنبه ۲۵ عقرب در شهر دوحه قطر برگزار می گردد.

این در حالی است که فدراسیون فوتبال افغانستان جدید‌ترین ترکیب تیم ملی را نیز اعلام کرده است که در آن اسامی چهره‌های بزرگ فوتبال افغانستان مانند فیصل شایسته، فرشاد نور، نور حسین و غیره دیده نمی‌شوند ولی در عوض چهره‌های مثل بلال آرزو، اسلام الدین امیری و تعداد چهره‌های جدید در آن قابل ملاحظه است.

در همین حال اشلی مایکل وست وود سرمربی انگلستانی تیم ملی فوتبال افغانستان که جدیدأ کارش را برای تیم فوتبال افغانستان آغاز کرده است در کنفرانس خبری پیش از بازی گفته است که از قهرمان آسیا هراس ندارد.

همچنان کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی فوتبال قطر نیز گفته است که برای کسب سه امتیاز مقابل تیم افغانستان بازیکنانش را روانه میدان می‌کند و انتظار دارد که تماشاچیان قطری زیاد به ورزشگاه خلیفه جهت تشویق تیم قطر بیایند.

بازی بعدی افغانستان قرار است که به تاریخ ۲۱ نومبر در مقابل تیم کویت برگزار شود، در آن مسابقه افغانستان در شهر دمام و در ورزشگاه شهزاده محمد بن فحد میزبان تیم کویت خواهد بود.

تیم ملی فوتبال افغانستان در دور دوم مقدماتی جام جهانی فوتبال با تیم‌های قطر، کویت و هندوستان همگروه شده است، بازیهای بعدی افغانستان در ماه‌های مارچ و جون مقابل تیم‌های قطر، هندوستان و کویت برگزار خواهد شد.

تگ