• آغاز مرحله دوم روند اخراج اجباری پناهجویان افغان از پاکستان

    آغاز مرحله دوم روند اخراج اجباری پناهجویان افغان از پاکستان

    حمل 29, 1403 19:47

    رسانه های پاکستانی از آغاز مرحله دوم روند اخراج مهاجران و پناهجویان افغان از این کشور خبر داده اند. پیشتر مقامات این کشور گفته بودند که در این مرحله قصد دارند یک میلیون مهاجر افغان دارای کارت اقامتی ای سی سی را از پاکستان اخراج کنند.

  • نگرانی ها از آغاز دور دوم اخراج پناهجویان افغان از پاکستان

    نگرانی ها از آغاز دور دوم اخراج پناهجویان افغان از پاکستان

    حمل 24, 1403 19:16

    با نزدیک شدن تاریخ دور دوم اخراج اجباری پناهجویان افغان از پاکستان، نگرانی سازمان های حقوق بشری در این مورد افزایش یافته است. قرار است هشتصد هزار پناهجوی افغان تا پانزدهم اپریل این کشور را ترک کند.

  • خواست پاکستان برای برخورد با تی تی پی مانند داعش

    خواست پاکستان برای برخورد با تی تی پی مانند داعش

    حمل 20, 1403 19:03

    مقام های پاکستانی در گفتگو با نمایندگان شماری از کشورها گفته اند که تی تی پی نه تنها برای پاکستان؛ بلکه مانند داعش یک تهدید بزرگ برای همه کشورها است. پاکستان در گفت‌وگوهای بین‌المللی می‌گوید که هیچ تفاوتی میان طالبان پاکستانی و داعش وجود ندارد.

  • حال و هوای عید فطر در پاکستان

    حال و هوای عید فطر در پاکستان

    حمل 20, 1403 19:00

    شهروندان پاکستانی نیز این روزها برای عید فطر آمادگی می گیرند. مردم مسلمان پاکستان در حالی به استقبال عید فطر می‌روند که افزایش تورم و بحران معیشتی کامشان را تلخ کرده است.

  • مقام های پاکستانی: هیچ تفاوتی میان تحریک طالبان پاکستانی و داعش وجود ندارد

    مقام های پاکستانی: هیچ تفاوتی میان تحریک طالبان پاکستانی و داعش وجود ندارد

    حمل 20, 1403 14:49

    مقام های پاکستانی گفته اند که هیچ تفاوتی میان تحریک طالبان پاکستانی و داعش وجود ندارد و کشورها باید مانند داعش با تی تی پی برخورد کنند.

  • دومین مرحله اخراج پناه جویان افغان از پاکستان

    دومین مرحله اخراج پناه جویان افغان از پاکستان

    حمل 16, 1403 19:23

    در آستانه مرحله دوم اخراج مهاجران و پناهجویان افغان از پاکستان، سازمان عفو بین الملل از این تصمیم دولت پاکستان ابراز نگرانی کرده و گفته است که این کار؛ جان بیش از هشت صد هزار مهاجر و پناهنده افغان را با خطر مواجه می سازد.

  • محکومیت جنایت صهیونیست در پاکستان

    محکومیت جنایت صهیونیست در پاکستان

    حمل 13, 1403 18:58

    شماری از عالمان دینی ،شخصیت های سیاسی و دیپلمات های پاکستانی طی نشستی ضمن محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه خواستار نقش آفرینی نهاد های بین المللی در این موضوع شدند. آنها همچنین با توجه به نزدیکی روز جهانی قدس حضور پر شور مسلمانان در تظاهرات بر علیه صهیونیست ها را بیش از هر زمان دیگری ضروری خواندند.

  • واکنش حکومت سرپرست به اظهارات وزیر دفاع پاکستان

    واکنش حکومت سرپرست به اظهارات وزیر دفاع پاکستان

    حمل 10, 1403 19:30

    اظهارات مقامات پاکستانی مبنی بر حضور تروریسم در افغانستان با واکنش حکومت سرپرست افغانستان روبرو شده است. ذبیح الله مجاهد ضمن بی اساس خواندن اظهارات خواجه محمد آصف وزیر دفاع پاکستان؛ تحریک طالبان پاکستانی را مشکل داخلی این کشورعنوان کرده است.

  • توافق جدید افغانستان و پاکستان در عرصه تجارت

    توافق جدید افغانستان و پاکستان در عرصه تجارت

    حمل 10, 1403 19:15

    پس از سفر هیات اقتصادی پاکستان به افغانستان، نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت حکومت سرپرست از انجام توافقات جدید میان دو کشور در عرصه تجارت و ترانزیت خبر داده است.

  • واکنش ها به اخراج مهاجران از پاکستان

    واکنش ها به اخراج مهاجران از پاکستان

    حمل 09, 1403 18:34

    اخراج مهاجران افغانستان از پاکستان با واکنش های زیادی روبرو شده است ذبیح الله مجاهد سخنگوی حکومت سرپرست از حکومت این کشور خواسته است که باید در مورد این تصمیم بازنگری کند. همزمان سازمان عفو بین الملل ازاخراج مهاجران افغانستان از این کشور ابراز نگرانی کرده و از حکومت پاکستان خواسته است که این روند را متوقف کند.