• اظهارات سخنگوی وزارت خارجه ایران در خصوص عملیات وعده صادق

    اظهارات سخنگوی وزارت خارجه ایران در خصوص عملیات وعده صادق

    ثور 03, 1403 18:53

    وزارت خارجه ایران بار دیگر تاکید کرده است که اگر اقدام متجاوزانه دیگری از سوی رژیم صهیونیستی انجام شود، جمهوری اسلامی ایران پاسخ قوی تری خواهد داد.

  • قدردانی رهبر ایران از تدبیر نیروهای مسلح این کشور در حوادث اخیر

    قدردانی رهبر ایران از تدبیر نیروهای مسلح این کشور در حوادث اخیر

    ثور 02, 1403 18:50

    رهبر انقلاب اسلامی ایران به مناسبت روز ارتش با شماری از فرماندهان ارشد نظامی ان کشور دیدار کردند . آیت الله خامنه ای دراین دیدار با اشاره به عملیات موشکی و پهبادی نیروهای مسلح ایران علیه رژیم صهیونیستی، عملیات تنبیهی وعده صادق را سبب افزایش قدرت ایران درعرصه بین الملل دانستند

  • دیدار وزیر خارجه ایران با دبیرکل سازمان ملل در حاشیه نشست شورای امنیت

    دیدار وزیر خارجه ایران با دبیرکل سازمان ملل در حاشیه نشست شورای امنیت

    حمل 31, 1403 19:40

    وزیر خارجه ایران در نشست عالی شورای امنیت سازمان ملل درباره فلسطین بار دیگر از بی اعتنایی رژیم صهیونیستی به قطعنامه های تصویب شده انتقاد و تاکید کرد هیچ کدام از اقدامات سازمان ملل برای رژیم صهیونیستی نتیجه عملی نداشته است. حسین امیرعبدالهیان در حاشیه این نشست با دبیر کل سازمان ملل و وزاری خارجه برخی کشورها نیز دیدار و گفتگوهایی داشته است

  • سفر وزیر خارجه ایران به نیویارک برای شرکت در نشست شورای امنیت

    سفر وزیر خارجه ایران به نیویارک برای شرکت در نشست شورای امنیت

    حمل 30, 1403 19:35

    وزیر خارجه ایران برای شرکت در نشست شورای امنیت سازمان ملل در خصوص فلسطین بامداد امروز وارد نیویارک شد. حسین امیرعبداللهیان ضمن سخنرانی در نشست شورای امنیت قرار است دیدارهایی نیز با دبیر کل سازمان ملل و سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی نیز داشته باشد.

  • هشدار دوباره رئیس جمهور ایران نسبت به اقدامات رژیم صهیونیستی

    هشدار دوباره رئیس جمهور ایران نسبت به اقدامات رژیم صهیونیستی

    حمل 29, 1403 19:45

    رئیس جمهور ایران امروز در مراسم رژه نیروهای ارتش این کشور تاکید کرده که پس از طوفان الاقصی، وعده صادق هیمنه اسرائیل را فروریخت و ثابت کرد که قدرت آنها تار عنکبوتی است. سید ابراهیم رئیسی همچنان هشدار داد که در صورت انجام کوچکترین تعرضی از سوی رژیم صهیونیستی به خاک ایران، برخوردی سهمگین و شدید با آنها خواهد شد.

  • حمایت شخصیت های افغانستانی از حمله ایران علیه رژیم صهیونیستی

    حمایت شخصیت های افغانستانی از حمله ایران علیه رژیم صهیونیستی

    حمل 27, 1403 16:22

    شخصیت‌ها، مقامات مختلف، حکومت سرپرست افغانستان، مردم افغانستان و حتی مخالفان سیاسی کابل تمام قد از عملیات جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی اعلام حمایت کردند.

  • واکنش های گسترده به پاسخ ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی

    واکنش های گسترده به پاسخ ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی

    حمل 26, 1403 19:01

    پاسخ کوبنده ایران به رژیم صهیونیستی از ساعات اولیه شلیک پهپادها و موشک های ایرانی با واکنش های گسترده جهانی همراه بوده است. در این میان بسیاری از کشورها دو طرف را به خویشتنداری و جلوگیری از تشدید تنش در منطقه فراخوانده اند.

  • پاسخ کوبنده ایران به حمله رژیم صهیونیستی به سفارت این کشور در سوریه

    پاسخ کوبنده ایران به حمله رژیم صهیونیستی به سفارت این کشور در سوریه

    حمل 26, 1403 18:56

    جمهوری اسلامی ایران شب گذشته در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به سفارت این کشور در سوریه، اهدافی را درسرزمین های اشغالی با پهپهادها و موشک های خود هدف قرار داد. به گفته مقامات امنیتی ایران؛ یک پایگاه استخباراتی و پایگاه نظامی نواتیم در سرزمین های اشغالی هدف اصلی این حملات بوده است.

  • تماس های تلفنی وزیر خارجه ایران

    تماس های تلفنی وزیر خارجه ایران

    حمل 24, 1403 19:25

    امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران طی تماس تلفنی با وزرای خارجه انگلستان، آلمان ئ آسترالیا تاکید کرد که برای نقض حقوق بین الملل و کنوانسیون های وین و مصئونیت افراد و اماکن دیپلماتیک، دفاع مشروع با هدف تنبیه متجاوز یک ضرورت است

  • برگزاری نماز عید فطر به امامت رهبر انقلاب ایران

    برگزاری نماز عید فطر به امامت رهبر انقلاب ایران

    حمل 22, 1403 19:45

    رهبر انقلاب اسلامی ایران در خطبه های نماز عید سعید فطر در تهران بار تاکید کردند که رژیم خبیث صهیونیستی در حمله به سفارت ایران در سوریه اشتباه کرده و تنبیه خواهد شد.