بیانیه وزارت داخله پیرامون سالروز خروج آخرین سرباز آمریکایی
https://af.sahartv.ir/news/afghanistan-i35950-بیانیه_وزارت_داخله_پیرامون_سالروز_خروج_آخرین_سرباز_آمریکایی
وزارت داخله حکومت سرپرست همزمان با سالروز خروج آخرین سرباز امریکایی از افغانستان با نشر بیانیه ای، حضور بیست‌ساله ایالات متحده امریکا و قوای ناتو در افغانستان را تجاوز به این کشور توصیف کرد.
(last modified 2025-07-30T05:24:38+00:00 )
سنبله 10, 1403 15:24 Asia/Kabul

وزارت داخله حکومت سرپرست همزمان با سالروز خروج آخرین سرباز امریکایی از افغانستان با نشر بیانیه ای، حضور بیست‌ساله ایالات متحده امریکا و قوای ناتو در افغانستان را تجاوز به این کشور توصیف کرد.